Verzending & Retourneren
Verzending
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen proberen wij binnen 5-7 werkdagen te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de product-pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde productprijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
- € 4,60 voor brievenbuspakketten
- € 6,55 voor bestellingen onder de € 75,00
- Gratis verzendingen voor bestellingen vanaf € 75,00
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering na verzending vanuit Hey Friday de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of er is een andere reden waarom je de bestelling niet wenst te houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de door Hey Friday geleverde artikelen (met uitzondering van gepersonaliseerde items en sale items) te retourneren.
Om gebruik te maken van je herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via info@heyfriday.nl.
Het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – dient in de originele staat en verpakking aan Hey Friday geretourneerd te worden. Stuur hiernaast het retourformulier volledig ingevuld mee.
Download hier het Retourformulier
Wanneer de retourzending in goede orde is ontvangen, krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons via email: info@heyfriday.nl. Wel dien je zelf de kosten voor terugzending te dragen van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.